17 Februari 2014


Vet inte om det bara är jag som tycker att är väldigt skönt att det endast är 5 skoldagar till sportlovet. Behöver verkligen tid för att samla energi och samla ihop mig själv lite. Känns just nu som att allt bara rinner ur mina händer och jag har verkligen inte koll på någonting. Allting känns rätt grått och trist, lika så vädret! Men det blir inte bättre än vad man gör sig antar jag.

Har haft en lång och skön helg. Var ledig i fredags och valde att vara hemma idag också. Började dagen med en powerwalk, har hört att det ska vara bra att gå på morgonen innan man ätit, så varför inte testa?   När jag kom hem gjorde jag i varje fall en väl förtjänt brunch till mig och mamma. Ska försöka plugga lite idag annars blir det nog en lugn dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0