1 Januari 2014

Känns så skönt med ett nytt år. Kanske för att man får den här chansen att börja om eller börja på något nytt? 
Jag tycker både om att börja om och börja på nytt och helst göra allt på en gång, vet inte om det är det bästa sättet eller om det är bättre att göra allt successivt. Hur som helst kommer detta år skillja sig från mina tidigare, vilket jag bara ser som något positivt. Jag kommer t.ex. att bo på internat och ta sudenten vilket kommer göra en stor skillnad i vardagen. Jag tror att ruckningen i min vardag bara kommer att hjälpa mig att hålla mina nyårslöften eller mål jag har för det här året.
 
Skillnaden i mina löften eller mål för det här året är väl att jag har tänkt lite mer. Visst är ett av mina mål att vara mer hälsosam, äta bätte och röra på mig. Det som skilljer sig på min lilla lista är att jag har tänkt mer på mig själv, vad som gör mig glad och vad jag mår bra av men även saker som jag kanske helst drar mig för att göra som kommer att bli en liten utmaning. Kan avslöja ett av mina mål som är att testa på 12 nya saker som jag aldig tidigare gjort. Det känns som ett bra mål, jag kan vinkla den lite hur jag vill men framför allt för att den är rimlig att uppnå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0