18 Juni 2014

favs atm
 
Här fyra av mina stora favoriter just nu! Älskar färg på läpparna, så himla snyggt och det blir lite roligare när det "händer någonting". Har dock tappat bort både min penna och mina läppstivt, så just nu kör jag mestadels på läppglans. Den andra stora favoriten är kavaj, alltså det kan vara det bätsa plaggat någonstin! Alla borde ha en i garderoben. Måste skaffa en till i vit, så fint nu när det är sommar! Jag gjorde ju mina fransar till studenten och måste ju säga att de var värt var ända krona! Inte minst att man slipper att kladda med maskaran, utan att de finns där hela tiden. Man ser helt enkelt mycket fräschare ut.
Köpte en hatt för ett tag sedan men har bara hunnit använda den ett par gånger. Men den har hunnit bli en favorit ändå. Det är inte så många som använder hatt, vilket jag tycker är lite konstigt efter som det är en fin accessoar som man kan ha till alla tillfällen.  Men det är lite roligt att kunna sticka ut från mängden ibland och inte se ut som alla andra. Dock är min lite stor, så kan endast använda den när det inte blåser, väldigt jobbigt att gå runt och hålla i hatten liksom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0