19 Juni 2014

NYC!
 
Jag kan inte förstå detta! Jag åker till New York City om 113 dagar, får ont i hela kroppen av bara av tanken, längtar något fruktansvärt! Det är verkligen ett av mina drömresemål och nu ska lilla jag få åka till denna underbara stad. Helt sjukt, är så exalterad. Kommer att bo mitt i Manhattan i fyra dagar. Under dessa fyra dagar kommer jag vara 10000% turist haha. Ska verkligen göra allt, se allt, fota allt och sist men inte minst köpa allt! Mitt mål är att fylla min tomma resäska och kommer använda mig av mottot; shop until you drop. Så börjar verkligen känna behovet av ett jobb nu! Så jag kan leva livet som en riktig shopaholic i fyra dagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0