23 Juni 2014

MARC BY MARC JACOBS
 
 
Jag har verkligen kärat ner mig i saker från marc jacobs; väskor, klockor, smycken, fodral, allt! Allt är bara så snyggt! När jag åker till New York är det verkligen något jag kommer att kolla på och troligen köpa också. Just nu är jag väldigt sugen på en väska. Har så länge jag kan minnas älskar Louis Vuitton. Men är inte säker på vilken modell jag vill ha. Känns ovärt att köpa en neverful eftersom jag har min Michael Kors, dessutom tråkigt att väldigt många har just den modellen. När det är så mycket pengar måste man ju verkligen, verkligen vilja ha den och känna "det här är min väska", enligt mig i varje fall. En ännu större dörm skulle ju vara att köpa en celiné eller chanel väska. Alltså, då måste man sväva högt över målnen.. Men då behöver man väldigt mycket mer pengar eller väldigt generösa föräldrar, vilket jag inte har haha. Men åter till Marc, så älskar jag denna modell! Den är en perfekt storlek, precis lagom till de mesta. Finns en till modell som jag också gillar, sen är det bara att bestämma vilken färg man vill ha den i. Så många beslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0