9 Mars 2014

Tog några bilder på Unik idag,som är en av mina absoluta favoriter.
 
Något av det bästa jag vet just nu är ridningen. Vet inte riktigt vad det är men mår så himla bra när jag är där! Har aldrig sätt mig själv som en häst eller stalltjej, men kanske är det haha? Tycker att det är helt underbara djur, vackra och intlegenta.
Det så häftigt att man kan få så stora djur att göra som man vill. Skulle vilja utveckla mina kunskaper ännu mer och lära mig frihetsdressyr! Har anmält mig till en specialdressyr till hösten så hoppas att de öppnar den gruppen. Skulle vara roligt att få rida en extra gång i veckan eller varannan vecka eller vad det blir. Famförallt blir mycket mer intensivt, tror att jag kommer att utvecklas mycket. Håller tummarna!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0