14 Mars 2014

bathroom
 
I trean har jag haft många kurser där jag har fått friare arbetsområdet, vilket jag tycker är jätte bra! Det blir mycket roligare när man själv får välja vad man ska jobba med! En sådan kurs är Design 1, där vi nu har i uppgift att göra om ett rum, göra om eller göra något nytt för att få en ny känsla i ett rum. Jag frågade mamma och pappa om vi hade något rum hemma som vi kunde göra om. Vilket var badrummet i hallen! Den ser verkligen hemsk ut, dålig förvaring och ser riktigt stökigt ut. Efter som min bror simtränar varje dag, har han de som sitt förråd, till sådant som handukar, skolböcker och kläder. I vilket fall så ska det bli ändring på det! Jag gjorde ett litet kollage som inspiration. Ungefär så vill att det ska se ut, stilrent, classy och vitt. Vill ha känsla av lyx och elegans. Får hoppas att det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0