2 Mars 2014

Detta lovet har jag hunnit lite av allt, men till mesta dels har jag tagit det lugnt. Har gjort lite nyttiga saker som att tränat, gått på promenad och pluggat. Faktiskt riktigt stolt över mig själv, det är annars sånt man brukar säga att man ska göra på lov fast aldrig orkar göra. Annars umgåts både med familj och vänner, shoppat, och i fredags var jag på avicii. Vilket självklart var lovets höjdpunkt, helt magiskt, går inte att beskriva utan måste upplevas. Vi hade jätte bra platser, vet inte om det beror på våra ljuva stämmor eller vår teknik som gör att vi lyckas komma så långt fram varje gång haha.
Är faktiskt riktigt nöjd med det här lovet, känns som jag hunnit med mycket av det jag ville samtidigt som jag tagit det lungt och hunnit vilat upp mig till nästa lov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0